Tuesday, April 03, 2007

Babak hilang Sahabat Kole Kacang #1..

Babak hilang Sahabat Kole Kacang #1..



Bab mana ye? Nak tahu kena baca lah ye :)

5 comments:

Panaharjuna said...

Hmm..bab mana pulak nih?, argghhh nampaknya akula orang pertama yang kena baca balik.. hehehehe...

ICeSoul said...

muahaha... aku bagi klu... tiba2 hero rasa bersalah di waktu pagi, kemudian ditegur oleh adiknya, lalu dia pun pegi layan blues di kebun...

isk..terlebih klu dah ni wei!

Panaharjuna said...

Hahahaaha...err..kenapa ayam tu digelapkan, adakah watak 'ayam' itu watak jahat yang belum dikenali?, hehehehe

mai said...

cantikla lukisan ni..bila nak buat satu majalah khas komik2 islamik camni? mcm ujang ke..

khAINIza said...

still x dpt teka bab mana scene ni...huhu