Saturday, April 21, 2007

Wirawati bertudung!





Saje lukis-lukis semasa boring... :)

5 comments:

azhar said...

wahhh...

saya cukup suka heroin muslimah nih..

ingat nak buat satu superhero bertudang, rupanya2 team kole dah buat dulu....

alamakkkk..melepas..

tak pa abg faizal n panah..kita jumpa kat pwtc..leh saya dapatkan otograf anda berdua

again...keep up the good work

emily said...

saya cadangkan buang 'cape', atau kecilkan supaya nampak lebih comel. yg lain rasanya dah ok ;)

emily said...

untuk pergerakan pula, cuba mimik pergerakan silat (mungkin silat cekak hanafi) supaya pergerakannya lebih lembut dan berseni. perempuan boleh kuat tanpa nampak 'keras' :) fikirkan?

Alif said...

Betul kata Emily.
Belilah buku panduan Senaman Silat terbitan Ameen.ada gaya silat yang boleh dibuat rujukan.

Testimoni..."Sejak saya menggunakan buku panduan 'Senaman Silat' itu,kini saya sering bersilat walaupun ketika mandi."

Dediy Sulaeman said...

Saye pun ade wirawati bertudung. Name die 'Hyperzia'. tak buat komik cume novel je.. kira mcm komik dalam novel lah... jomlah tgk dan bace.. http://novelkuini.blogspot.com